O CIS Tecnoloxía e Deseño organiza un novo campamento científico – tecnolóxico para estudantes de secundaria centrado na innovación, a ciencia e o deseño.
O campamento celebrarase do 26 ao 29 de decembro de 2023, en horario de 10:00 a 14:00 horas.
Os participantes, agrupados por niveis de idade, realizarán un amplo abanico de actividades, que incluirán programación, iniciación no uso de Intelixencia Artificial xenerativa e construción de diversos dispositivos. Disfrutarán de actividades prácticas que lles permitirán aumentar as súas destrezas e coñecementos científico-tecnolóxicos.
Durante as catro xornadas, un equipo de docentes expertos en educación CTIM (Ciencia Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas) acompañará aos alumnos e a alumnas, adaptando os contidos aos coñecementos previos dos participantes e fomentando neles o interese pola Ciencia e a Tecnoloxía.
O campamento é gratuíto, e conta cunha oferta de corenta prazas, que se asignarán por orde de inscrición.
Actividades
- Retos STEAM: Actividade centrada na resolución cooperativa dun problema, que se presenta no momento de inicio da actividade.
- Programado con Microbit. Levarán a cabo diferentes actividades que permitirán iniciar aos participantes na programación.
- Árbore de Nadal científico. Deseño e construción de estruturas en equilibrio de temática ligada ao Nadal.
- Robótica con Mbot. Actividade centrada na programación de robots. Realizaranse actividades, que incluirán diversos retos de programación.
- Construción de autómatas. Deseño e creación de autómatas básicos utilizando materiais reciclados.
- Creación de postais do Nadal con luz. Iniciación á electricidade coa creación de postais con luz led.
- Programación de xogos en Scratch. Iniciación á programación con bloques de xogos na contorna Scratch.
- Construción de scribbling machines. Deseño e construción de máquinas garabateadoras que deberán ter unhas especificacións establecidas polos docentes.
- Stop motion. Creación dun vídeo do Nadal utilizando técnicas de Stop Motion.
- Iniciación a App Inventor. Programación dunha aplicación básica para dispositivos Android mediante bloques.
- Química recreativa. Iniciación á química e creación de agasallos de Nadal “científicos”. Creación de chaveiros con plásticos termomoldeables e fabricación de bombas de baño.
- Cine científico. Durante a última xornada, os participantes gozarán dunha sesión de cine na que tras o visionado dunha película asistirán a un show sobre os contidos da mesma.
Data límite de inscrición: 21 de decembro de 2023.
PROGRAMA PREVISTO
GRUPO A – 1º e 2º ESO
HORARIO |
MARTES |
MÉRCORES |
XOVES |
VENRES |
10:00 – 10:50 |
Presentación + Reto STEAM |
Construción dun autómata |
Iniciación a electricidade Postal con luz. |
Reto STEAM |
10:50 – 11:40 |
Programación con Microbit |
Deseñando con intelixencia. Iniciación ao uso da IA para o deseño |
Química recreativa |
|
11:40 – 12:10 |
DESCANSO |
CINE CIENTÍFICO + ENTREGA DIPLOMAS |
||
12:10 – 13:00 |
Árbore de Nadal científico (Estruturas en equilibrio) |
Xogo interactivo con Scratch I |
Xogo interactivo con Scratch II |
|
13:00 – 14:00 |
Reto mbot |
Stop Motion de Nadal |
Construción de scribbling machines |
GRUPO B – 3º e 4º ESO
HORARIO |
MARTES |
MÉRCORES |
XOVES |
VENRES |
10:00 – 10:50 |
Presentación + Reto STEAM |
Stop Motion de Nadal |
Deseñando con intelixencia. Iniciación ao uso da IA para o deseño |
Química recreativa |
10:50 – 11:40 |
Árbore de Nadal científico (Estruturas en equilibrio) |
Construción de scribbling machines |
Construción de scribbling machines |
Reto STEAM |
11:40 – 12:10 |
DESCANSO |
CINE CIENTÍFICO + ENTREGA DIPLOMAS |
||
12:10 – 13:00 |
Programación de aplicacións con App inventor |
Construción dun autómata |
Programación de aplicacións con App inventor |
|
13:00 – 14:00 |
Reto mbot |
Iniciación á electricidade Postal con luz |