Todas as prazas cubertas.
DATAS: 25 outubo| 22 novembro | 15 decembro.
Lugar: CIS Tecnoloxía e Deseño. A Cabana s/n. 15590 Ferrol
Para cada xornada de obradoiros ofértanse dúas actividades, de xeito que os centros escolares participen, se así o desexan, nas dúas propostas.
OBRADOIRO 1 “OS MUNDOS VIRTUAIS”
Duración: 90 minutos.
Horarios: 10:00 – 11:30 | 12:00 – 13:30 horas.
Dirixido a: Ensinanza Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Ciclos Formativos.
Límite de prazas: 30 estudantes.
Descrición da actividade
O obradoiro ten a finalidade de achegar a mocidade tanto a actividade que desenvolve o CIS Tecnoloxía e Deseño como aproximalos á creación de contidos en AR e VR. Coa finalidade de acadar estes obxectivos desenvolveranse as seguintes actividades.
Contidos
- Que son a AR e a VR?
- Algúns exemplos prácticos. Probaremos algúns exemplos que nos permitan ver os diferentes ámbitos de aplicación destas tecnoloxías
- Vuforia
- AR Core
- Probando as Oculus Go.
- Aplicacións da AR e a VR. No CIS Tecnoloxía e Deseño desenvólvense aplicacións empregando estas tecnoloxías. Imos probar algunhas delas.
- Imaxe e vídeo 360. Utilizando dispositivos móbiles, imos crear os nosos primeiros contidos de Realidade Aumentada.
- Creación de contidos utilizando Google Street View.
- Observación en AR.
- Iniciación a creación de contidos de AR e VR. Empregando a ferramenta Metaverse, imos descubrir como desenvolver aplicacións sinxelas de Realidade Aumentada.
- Cospaces. Esta plataforma é ideal para iniciarse na creación de mundos de AR. Desenvolveremos varios proxectos básicos namentres aprendemos a empregala.
- Fundamentos básicos.
- Deseño dun mundo.
- Construción dun Merge Cube e deseño dun exemplo.
- Cospaces. Esta plataforma é ideal para iniciarse na creación de mundos de AR. Desenvolveremos varios proxectos básicos namentres aprendemos a empregala.
- Creación dun proxecto propio. Por último, aplicaremos todo o aprendido en crear un proxecto propio de AR ou VR que teña utilidade didáctica.
OBRADOIRO 2 “DESCUBRINDO OS NOVOS MATERIAIS”
Duración: 90 minutos.
Horarios: 10:00 – 11:30 | 12:00 – 13:30 horas.
Dirixido a: Ensinanza Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Ciclos Formativos.
Límite de prazas: 30 estudantes.
Descrición da actividade
A través dun conxunto de actividades, mergullarémonos no mundo dos novos materiais, descubrindo un campo de coñecemento de investigación que ten unha grande importancia pero é un descoñecido para gran parte da poboación.
Contidos
- Os materiais. Qué entendemos por material e como os clasificamos en función das súas características e propiedades.
- Como se estuda un material. De xeito experimental, levaremos a cabo diferentes experiencias que nos permitan achegarnos ao estudo de materiais.
- Análise das súas propiedades.
- Algúns exemplos prácticos.
- Condutividade eléctrica.
- Condutividade térmica.
- Materiais “innovadores”. A investigación sobre novos materiais é un dos campos de coñecemento máis apaixonantes e con máis futuro. Traballando con algúns deles, iremos descubrindo a súa importancia a utilidade.
- Plásticos “modernos”. Experimentaremos con diferentes tipos de plásticos con propiedades pouco habituais.
- Metais con memoria (nitinol). Trátase dunha aliaxe con memoria, que ten aplicacións na industria e na medicina.
- Polímeros hiperhidratables.
- Scoby. Os biomateriais son un dos ámbitos máis innovadores. Descubriremos como podemos desenvolver coiros de orixe bacteriano.
- Plásticos “modernos”. Experimentaremos con diferentes tipos de plásticos con propiedades pouco habituais.
- Creando polímeros. Por último investigaremos no campo dos polímeros a través de dúas actividades finais.
- Creación dunha pelota saltarina.
- Construción dun agasallo con plástico termomoldeable.
Prazas cubertas.